SERWIS RONCATO
Jeśli masz produkt marki Roncato który uległ uszkodzeniu zapraszamy do kontaktu z nami na nr 22 213 82 23 lub GSM 790 880 990 (serwis czynny w godz. 10.00-16.00 w dni robocze)
PRODUKTY OBJĘTE GWARANCJĄ RONCATO
Jeśli posiadasz produkt objęty gwarancją producenta marki Roncato zgłoś się do sprzedawcy u którego zakupiłeś ten produkt. Tylko za jego pośrednictwem możesz dokonać naprawy gwarancyjnej.
Pamiętaj jednak, że uszkodzenia mechaniczne np. (urwane kołka, połamane skorupy walizek, połamane/pourywane stelaże itp) nie są objęte gwarancją producenta. Wtedy musisz naprawić walizkę na swój koszt (jeśli nie zgłosiłeś tych uszkodzeń do linii lotniczych jeśli powstały w trakcie lotu). Takiej naprawy możesz dokonać u nas. Postępuj wtedy wg. wskazówek jak dla produktów po okresie gwarancji.
PRODUKTY PO OKRESIE GWARANCYJNYM
Jeśli chcesz naprawić produkt który jest już po okresie gwarancyjnym lub uległ uszkodzeniom mechanicznym zadzwoń do nas w tej sprawie ustalimy procedurę postępowania (22 213 82 23 lub GSM 790 880 990 (serwis czynny w godz. 10.00-16.00 w dni robocze)
Możesz też wysłać do nas na adres serwis@roncato.sklep.pl zdjęcia uszkodzonego produktu (koniecznie kilka zdjęć pokazujących cały produkt, jak i szczegółowe zdjęcia uszkodzonego elementu) wtedy skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy procedurę i koszty naprawy (lub dostarczenia części zamiennej jeśli sama wymiana części jest łatwa, prosta i szybka).