Jeśli masz produkt marki Roncato który uległ uszkodzeniu zapraszamy do kontaktu z nami na nr 22 213 82 23 lub GSM 790 880 990 (serwis czynny w godz. 10.00-16.00 w dni robocze)


PRODUKTY OBJĘTE GWARANCJĄ RONCATO

Jesli posiadasz produkt objety gwarancją producenta marki Roncato zgłoś sie do sprzedawcy u którego zakupiłeś ten produkt. Tylko za jego pośrednictwem możesz dokonać naprawy gwarancyjnej. 

Pamiętaj jednka, że uszkodzenia mechaniczne np. (urwane kołka, połamane skorupy walizek, połamane/pourywane stelaże itp) nie sa objęte gwarancją producenta. Wtedy musisz naprawić walizkę na swój koszt (jeśli nie zgłosiłeś tych uszkodzeń do linii lotniczych jesli powstały w trakcie lotu). Takiej naprawy możesz dokonać u nas. Postepuj wtedy wg. wskazówek jak dla produktów po okresie gwarancji.


PRODUKTY PO OKRESIE GWARANCYJNYM 

Jeśli chcesz naprawić produkt który jest już po okresie gwarancyjnym lub uległ uszkodzeniom mechanicznym zadzwo do nas w tej sprawie ustalimy procedurę postępowania (22 213 82 23 lub GSM 790 880 990 (serwis czynny w godz. 10.00-16.00 w dni robocze)

Możesz też wysłać do nas na adres serwis@roncato.sklep.pl zdjęcia uszkodzonego produktu (kilka zdjęć pokazujących cały produkt jak i szczegółowe zdjęcia uszkodzonego elementu) wtedy skontaktujemy sie z Tobą i przedstawimy procedurę i koszty naprawy (lub dostarczenia części zamiennej jesli sama wymiana części jest łatwa, prosta i szybka).